sobota, 12 marca 2016

Narodziny

No i stało się :) Założyłam bloga. Jeszcze nie wiem, kiedy znajdę na niego czas, ale... .

Zmieniając dzisiaj swoje logo zaczęłam szperać w necie, by dowiedzieć się więcej o promocji swoich dłubanek. Bo nie wiem, czy wiecie, ale lubię tworzyć różne cuda. Jednym z materiałów to czesanka, która jest wspaniałym materiałem do przerobienia na różności, począwszy od biżuterii, poprzez różne zwierzaki i inne cudaki, a zakończywszy na szalach, dywanach itp. Kolejnym materiałem są wszelakie nici, z których na szydełku lub na drutach wydziergać można różne cuda. Trochę zaczepiłam też o wiklinę papierową, ale na nią jakoś brakuje mi czasu, choć pomysłów trochę mam.
W miarę wolnego czasu będę wrzucać trochę swoich wytworów wyobraźni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz